niedziela, 30 listopada 2025

Możliwość starania się o bonifikatę z tytułu braku prądu oraz odszkodowania za poniesione straty np. w żywności. Linki.

 

Polskie prawo pozwala odbiorcom energii uzyskać bonifikatę. Konieczne jest złożeniu wniosku ( wzór do pobrania w tekście). Można też uzyskać odszkodowanie, o ile udowodni się straty.
  1. Jak uzyskać bonifikatę?

    Klienci posiadający umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej mogą złożyć wnioski  osobiście w siedzibie Rejonu Energetycznego, listownie lub elektronicznie za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego na  stronie internetowej PGE -  L I N K

    W przypadku korespondencji elektronicznej należy dołączyć podpisany i zeskanowany wniosek o bonifikatę - wniosek znajduje się TUTAJ. 

  2. UWAGA:
    Gdzie szukać numeru PPE na fakturze?
    W prawym górnym rogu:
    Często umieszczony jest w tej sekcji, obok innych kluczowych informacji, takich jak numer klienta czy numer faktury.

  3. Wzór zgłoszenia wniosku o odszkodowania: TUTAJ      

  4. Oficjalny adres do wysyłania dokumentacji związanej ze szkodami (w tym wniosków i oszacowania strat) to:

    PGE Dystrybucja S.A., Oddział Rzeszów
    ul. 8-go Marca 6
    35-959 Rzeszów

    Można również skorzystać z adresu biura w Sanoku, pamiętając, że finalnie sprawy te są koordynowane przez Oddział Rzeszów:

    PGE Dystrybucja S.A., Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny SANOK
    ul. Lipińskiego 138
    38-500 Sanok