Polskie prawo pozwala odbiorcom energii uzyskać bonifikatę. Konieczne jest złożeniu wniosku ( wzór do pobrania w tekście). Można też uzyskać odszkodowanie, o ile udowodni się straty.
Jak uzyskać bonifikatę?
Klienci posiadający umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej mogą złożyć wnioski osobiście w siedzibie Rejonu Energetycznego, listownie lub elektronicznie za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego na stronie internetowej PGE - L I N KW przypadku korespondencji elektronicznej należy dołączyć podpisany i zeskanowany wniosek o bonifikatę - wniosek znajduje się TUTAJ.
UWAGA:
Gdzie szukać numeru PPE na fakturze?
W prawym górnym rogu:
Często umieszczony jest w tej sekcji, obok innych kluczowych informacji, takich jak numer klienta czy numer faktury.Wzór zgłoszenia wniosku o odszkodowania: TUTAJ
Oficjalny adres do wysyłania dokumentacji związanej ze szkodami (w tym wniosków i oszacowania strat) to:
PGE Dystrybucja S.A., Oddział Rzeszów
ul. 8-go Marca 6
35-959 Rzeszów
Można również skorzystać z adresu biura w Sanoku, pamiętając, że finalnie sprawy te są koordynowane przez Oddział Rzeszów:
PGE Dystrybucja S.A., Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny SANOK
ul. Lipińskiego 138
38-500 Sanok
